20201102173732

News

Chì ci hè a relazione trà 5G è turnstile?

wps_doc_0

U più altu regulatore ecunomicu di a Cina hà presentatu marti un avvisu chì i sforzi detallati per prumove a nova urbanizazione durante u 14th Pianu Quinquennale (2021-25), chì si prevede di injectà una nova vitalità in a crescita ecunomica è accelerà u sviluppu di alta qualità di a nazione.

L'avvisu svelatu da a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma nantu à u so situ web hà dettu chì più sforzi sò necessarii per accelerà u rollout di e rete 5G, assicurà chì i segnali 5G copreranu tutte e cità è i contee di a nazione, è espansione a cobertura di a rete ottica gigabit. .

L'avvisu hà ancu dumandatu più sforzi per arricchisce i scenarii d'applicazione di e tecnulugia digitale, è prumove u sviluppu di u travagliu remoto, l'educazione in linea, a telemedicina, i viaghji intelligenti, e cumunità intelligenti, l'edificazioni intelligenti, i distretti di cummerciale intelligenti,sicurità intelligenteè altre industrie.

wps_doc_1

I turnstile cum'è una parte impurtante di a sicurità intelligente includenu a porta di turnstile,porta di barriera a battente, turnstile tripode, turnstile à piena altezza,porta d'ala, porta scorrevule, sistema di accessu è cusì.Turboo Universe Technology hà fattu cuntributi eccezziunali à u sviluppu di l'assistenza sanitaria intelligente, i viaghji intelligenti, e cumunità intelligenti, l'edificazioni intelligenti, i recinti di l'affari intelligenti è a sicurezza intelligente.Aviamu furnitu più di 10,000 unità di swing gate turnstiles per u prughjettu di l'assistenza sanitaria intelligente in ospedali è u prughjettu di e cumunità intelligenti à l'entrata è l'uscita in a maiò parte di e cumunità in Shenzhen è altre cità di l'internu di u sicondu è terzu livellu in Cina questu annu.

wps_doc_2

À a fine di maghju, a Cina hà custruitu 1,7 milioni di stazioni di basa 5G, cù u numeru di utilizatori di telefuninu 5G righjunghji 428 milioni.U trafficu 5G rapprisenta u 27,2 per centu di u trafficu mobile, i dati di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione anu dimustratu marti.

Inoltre, e tecnulugia 5G sò state applicate à più di 40 categurie in l'ecunumia naziunale.Hè stata largamente utilizata in più di 200 mine intelligenti, più di 1000 fabbriche intelligenti, più di 180 rete di rete intelligenti, 89 porti, è più di 600 ospedali in Cina, u ministeru hà dettu.

Attualmente, più di 2,400 prughjetti "5G plus Internet industriale" sò in custruzzione in Cina, postu chì a nazione rinforza a so unità di aghjurnamentu industriale chì prova di rinfurzà u matrimoniu trà e tecnulugia digitale è i settori tradiziunali.

Turboo Universe Technology hè ancu attivamente aumentendu i so sforzi di sviluppu per a custruzzione 5G di a Cina, stabilisce punti di riferimentu di l'industria di sicurezza, è s'impegna à diventà a marca di punta in u mondu di cancelli intelligenti di cuntrollu di l'accessu.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022