20201102173732

News

Turnstile Gate versione "Electronic Sentinel" - Turboo sustene a Prevenzione è u Controlu Naziunale di Epidemie

1

A situazione recente di COVID-19 in Shenzhen hè severa.Per riduce u risicu di infezzione incruciata causata da l'affollamentu è a riunione di persone in i punti di cuntrollu, mentre accelerà constantemente a velocità di risposta di e misure di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie.Hè ricumandemu fermamente chì diversi lochi publichi adoptenu forze scientifiche è tecnologiche per identificà è cuntrullà in modu efficiente u persunale chì entra è esce.

Turnstile Gate versione "Electronic Sentinel"

2

Sentinelle elettroniche, cunnisciute ancu com'è guardiani intelligenti di prevenzione di l'epidemie.Hè un dispositivu integratu per a misurazione di a temperatura è l'accessu.Scanning u codice di salute, verificando a faccia o leghjendu a carta d'identità, pò identificà rapidamente a temperatura di u corpu in tempu reale, u statutu di u codice di salute, i risultati di a prova di l'acidu nucleicu è i vaccinazioni di i passanti.

3

Chì ci hè a funzione di a versione di a porta di turnstile "Electronic Sentinel"?
U statutu di u codice di salute è i risultati di teste di campionamentu di l'acidu nucleicu ponu esse identificati in linea in tempu reale.U modulu di misurazione di a temperatura infrared à bassa putenza integrata pò cumpletà sincronicamente u monitoraghju di a temperatura in sicondi.U sistema di ricunniscenza facciale pò ancu monitorà se e persone chì portanu maschere portanu maschere.
U dispusitivu pò esse stabilitu in modu flessibile secondu i requisiti di a prevenzione epidemica, è supporta diverse cundizioni di liberazione cum'è un certificatu di test di l'acidu nucleicu negativu in 24 ore, un certificatu di test di l'acidu nucleicu negativu in 48 ore, è un codice di salute verde.
Alarma automaticamente a situazione anormale è ricurdate à l'amministratore in situ di trattà cun ella in tempu.
Pò ottene u ricunniscenza facciale è a rilevazione di maschera, avete bisognu di portà una maschera quandu passate u cancellu di u turnstile, a prevenzione è u cuntrollu di sicurezza hè in un passu.
Supporta l'interoperabilità di u codice di salute naziunale è u ricunniscenza mutuale "un codice un accessu", è prumove u flussu sicuru è ordinatu di i pedoni.

4

5

I prublemi di accessu in i lochi publichi
L'epidemie hè nurmalizata per prevene è cuntrullà l'epidemie, i lochi publichi sò strettamente cuntrullati è strettamente cuntrullati, è u persunale deve emette u codice di salute per misurà a temperatura prima di pudè entre è esce normalmente.Durante e vacanze è i picchi di trasportu, ci sò sempre i seguenti prublemi di gestione in l'apertura piena di diversi lochi publichi:
01 Ispezione manuale, bassa efficienza, altu risicu: ci sò parechje persone chì entranu è partenu, u carichi di travagliu di i guardiani di sicurezza per misurà manualmente a temperatura è verificate chì u codice di salute hè grande, è u cuntattu direttu frequente di u persunale hè faciule incruciate l'infezzione.
02 Duranti u piccu di vacanze, u flussu di persone hè grande, è l'entrata è a surtita sò propensi à a congestion, chì affetta l'ordine.
03 Ci sò periculi nascosti di usu fraudulent di codici di salute: pò esse casi di usu fraudulent è screenshots di codici di salute quandu u persunale entra è esce.
04 Quandu i straneri visitanu, hè necessariu di verificà l'infurmazione di u codice di salute di u visitatore, chì hè assai tempu è travagliu intensivu è affetta l'esperienza di visita di u visitatore.

6

7

I cambiamenti purtati da "Sentinelli Elettronici"
Comu sapemu, attualmente più di 300 cumunità in Shenzhen anu utilizatu a "sentinella elettronica" è hè previstu di stallà in campus, edifici d'uffizii, fabbriche è altri lochi in u futuru per espansione u scopu di l'applicazione.
Accelerate u trafficu è riduce e riunioni
I dati richiesti seranu affissati una volta scansate u codice di u situ specificatu.Puderà prumove per accelerà u trafficu, riduce e riunioni è rende l'entrata è l'uscita di i residenti più veloci è più convenienti.In u passatu, l'ispezione manuale durava almenu una mità di minutu, ma avà pò esse facilmente finitu in pochi seconde.
Occhi affilati, identificazione precisa
A guardia intelligente anti-epidemica hà ancu un paru d'ochji brillanti, chì ponu identificà screenshots di codici di salute scaduti, è ponu automaticamente allarmà a situazione anormale secondu i bisogni anti-epidemie fissi, ricurdendu à u persunale in situ per trattà cun ella in tempu.
Un codice un accessu, visualizazione in tempu reale
In i vechji tempi, entra in un paesi urbanu necessitava a misurazione di a temperatura, a visualizazione di u codice di salute, è a carta di scorrimentu.Calchì volta in l'ora di punta di u travagliu o di u travagliu, hè faciule d'affollassi à u puntu di cuntrollu.Avà, cù un codice di salute o una carta d'identità, tutte l'infurmazioni di salute ponu esse identificate.
In e settimane à vene, l'Amministrazione di Dati di u Serviziu di u Guvernu di i Distretti di Shenzhen hà da cuntinuà à rinfurzà l'applicazione è a gestione di "sentinelle elettroniche".Supporteremu ancu cumplettamente a gestione di l'entrata è di a surtita di ogni cumunità di cuntrollu.L'entrata è l'uscita di u turboo intelligenti "Sentinella Elettronica" aiutanu à a Prevenzione è u Controlu di l'Epidemie Naziunale.Si spera chì cù l'assistenza di Turboo, COVID-19 pò finisce u più prestu pussibule è tutte e persone in u mondu ponu ripiglià a vita normale in un futuru vicinu.

 


Tempu di post: 16-mar-2022