20201102173732

News

Turboo hà firmatu accordi cù i distributori in u mercatu domesticu è d'oltremare

TURBOO UNIVERSE TURNSTILE

TURBOO UNIVERSE DECE ANNI DURABILITÀ

Felicitazioni !Ci sò trè clienti hà firmatu l'accordu per esse i distributori di Turboo per i prudutti di i turnstiles in u stessu ghjornu dopu a mostra CPSE.Sempre più clienti di tuttu u mondu per sceglie Turboo per esse u so cumpagnu strategicu à longu andà.Perchè anu una missione: Per un mondu più sicuru.

nutizie 3 (1)

A mostra hè finita cun successu eri è oghje Turboo hè straordinariamente vivace.

Da a matina à a notte, i clienti venenu à visità a nostra cumpagnia continuamente, è i novi agenti sò stati firmati unu dopu l'altru.I culleghi di u dipartimentu di vendita anu ripetutu a ricezione, a negoziazione è a firma di u cuntrattu.Tutti sò assai occupati, ma a faccia di tutti hè piena di sorrisi stanchi è felici.

À a fine di a mostra, un gran numaru di clienti hè ghjuntu à a nostra fabbrica di Shenzhen per una visita di cummerciale.Celebrate calorosamente l'agenti di Romania, Pakistan è Shandong (Cina) si sò uniti à Turboo oghje.Questu significa chì avemu a forte capacità di furnisce più porte di turnstile in u mondu sottu u sustegnu di i partenarii di distributori più eccellenti.Questu hè un grande onore per tutti i membri di a famiglia Turboo Universe!

I clienti anu rinfurzatu a so fiducia in Turboo attraversu ispezioni in situ di a sala di prova, u laboratoriu, a sala di esibizione di Turboo è altre aree, anu ricunnisciutu assai u cuncettu Turboo di "Turboo Intelligence Benchmark in l'industria di u sistema di cuntrollu di l'accessu Pedestrian, Turboo Intelligence 10 Years Durablity" .

Per una cunniscenza più prufonda è l'ispezione, avemu decisu di firmà un accordu di cooperazione cù Turboo in u locu per ottene un futuru win-win!

Parte di l'agenzia (distributore) chì firma l'accordu in u situ

U Turboo di dumane serà ancu più eccitante !

Credu chì i distributori seguiranu Turboo è travaglià inseme per una cooperazione win-win!

U fundatore di Turboo ùn cambierà micca a so intenzione originale.

Sempre aderite à u scopu di "Per un mondu più sicuru".

Stabbilisce un puntu di riferimentu per l'industria di turbine intelligente Turboo.

Custruisce Turboo Qualità è Durabilità per almenu 10 Anni.

Persisti à guidà u mercatu cù "ricerca innovativa è sviluppu".

Benvenuti à Turboo!


Tempu di Postu: Nov-02-2021