20201102173732

News

Trè questioni di sicurezza chì ùn ponu esse ignorati per a selezzione di a porta di u turnstile

A porta di turnstile sò assai cumuni in a nostra vita di ogni ghjornu.Sò ancu chjamatiporta di velocitàèporta di cuntrollu d'accessu per i pedoni.Di sicuru, questu si riferisce à l'equipaggiu di a porta di u turnstile utilizatu per passà a ghjente, micca à a porta di barriera di u veiculu utilizata in u parking.I regolamenti di sicurità in i lochi publichi impurtanti ghjucanu un rolu vitale, cum'è edifici d'uffizii, scole, fabbriche, dogane, lochi scenici, sale d'esposizione, supermercati, agenzie di guvernu è altre occasioni ponu aduprà porte intelligenti di cuntrollu di l'accessu.Allora, per l'acquistu di porte d'entrata è di uscita, hè un mal di testa per u Partitu A, cumpagnie di ingegneria o integratori.In ogni casu, quandu sceglite turnstile, ci sò trè prublemi di sicurità chì ùn pudemu micca ignurà.

1. Sicurezza di u persunale: a guaranzia di salvezza di u passageru di u persunale

A funzione di uturnstile biometricuhè di regulà l'entrata è a surtita di i pedestrians, à traversu u miccanisimu di a trajectoria di u muvimentu di u persunale è a rilevazione di l'identificazione di u cumpurtamentu, u mecanismu anti-pinch per l'entrata illegale, u prucessu di risposta d'urgenza in situazioni d'urgenza, etc. Sti aspetti sò a basa per assicurà l'alta sicurità di prudutti di passaghju pedonale.

Funzione anti-pinch di sensori infrarossi

● Uturnstilehè stabilitu cù un certu numaru di punti di rilevazione infrared in diverse pusizioni in u passaghju.Quandu e persone passanu, i so membri bloccanu i punti di rilevazione, è parechji punti di rilevazione sò furmati per identificà in modu efficace a trajectoria di u muvimentu è u cumpurtamentu di l'ispezione di u bigliettu di e persone chì passanu.

● High-end pedestrian turnstile aduprà high-densità ditezzione infrared matrice di determinà a zona di locu, statu, direzzione di u passaghju è a validità di verification d'autorizazione per i pedoni in u passaghju.Calculate è analizà, in modu à fà ghjudizii currispundenti è prutege a sicurità Pedestrian.

● Quandu un ughjettu hè bluccatu quandu u cancellu di sdoganamentu hè chjusu, u bastone di bloccu diventerà subitu liberu, chì impedisce à i pedoni da esse pinzati è assicurà a sicurità persunale di i pedoni.

● I signali di u focu deve esse riservatu à l'equipaggiu di passaghju per i pedoni.Quandu riceve circustanze speciali, cum'è avvisi di signali di lotta di u focu o interruzioni di energia, i bastoni di bloccu scenderanu automaticamente per furmà passaggi senza barriere per l'evacuazione di a folla d'emergenza.Assicuratevi chì i pedoni sò evacuati in modu sicuru in una emergenza.

Turnstile Arm caduta quandu hè spenta

2.Performance safety:Porta di turnstileprudutti di qualità garantita

● Quandu l'acquistu di turnstiles, hè necessariu di sapè più nantu à a tecnulugia di u mutore, u tempu di resettore di difetti, u tassu di passaghju di u persunale per unità di tempu, è a vita di serviziu nurmale di u hardware di u turnstile d'accessu pedestrian.

● In quantu à assicurà a fiducia, u primu hè u sistema di turnstile impurtante.Assicura una veloce veloce di corsa, bassa perdita meccanica, posizionamentu precisu è funziunamentu stabile.U tempu d'apertura è di chjusu di a porta di a macchina di a porta d'accessu hè menu di 1 secondu, assicurendu cusì un altu ritmu di trafficu di 40 persone per minutu in u passaghju pedonale.A vita di serviziu normale ùn hè micca menu di 15 milioni di volte.

Via libera

3.Security è sicurità: i bisogni basi di accessucancelli di tornicelli

Quandu compra turnstiles, hè necessariu avè una cunniscenza dettagliata di u mecanismu di trasfurmazioni di i turnstiles di passaghju pedonale per a rilevazione, a prevenzione è l'allarme di l'intrusi illegale, per impediscenu a ghjente di trascinà è entra in a direzione opposta.

Funzione anti-inversione di turnstile

● Quandu una persona autorizata passa per ucancellu di turnstile di cuntrollu di accessuè hà lasciatu l'area di salvezza di u cancellu di u turnstile, a barra di bloccu si chjuderà automaticamente, ma se una persona micca autorizata prova di seguità u passaghju, a porta bluccarà u passaghju, è un alarme audible è un indicatore luminosu sonarà.

Quandu una persona autorizata passa per u turnstile ma ùn abbanduneghja micca a zona di salvezza, ci hè una persona chì cerca di entra.A sicurità persunale deve esse cunsideratu.Sè u bastone bluccatu hè chjusu, sarà pinzatu, cusì ùn sarà chjusu à stu mumentu, ma u dispusitivu di accessu vi Ci sò alarmi audible è alarme luce à avvisà u nostru persunale di situazioni anormali.

Funzione anti-trailing di turnstile


Tempu di posta: 06-06-2022