20201102173732

News

Quantu sapete di u turnstile di più altu livellu di sicurità?

Uporta a piena altezza, canusciutu macari comu luturnstile, hè un dispositivu terminale di cuntrollu intelligente per l'entrata è l'uscita di u passaghju pedonale.Ucancellu à turnstile à tutta altezzahè adattatu per i zoni di cuntrollu strettu, chì ponu efficacemente impedisce l'arrampicata è l'overrunning, è ponu gestisce strettamente è prutegge u persunale circundante, in particulare per l'intrusione di l'esterni.Uporta a piena altezzacuntrullati da l'auturità di gestione pò ricusà e persone senza autorità Enter, se u permessu hè permessu di passà, uturnstile à tutta altezzaserà liberatu automaticamente.

wps_doc_0

L'entrata è l'uscita di a cumunità

Vantaggi dipiena altezzatornelli

Alta stabilità è longa vita

A struttura di fturnstile à tutta altezzahè continuamente ottimizzatu è aghjurnatu, u disignu hè raghjone è affidabile, u rumore hè bassu, l'operazione hè stabile, è a vita di serviziu hè longa.

Anti-trailing, Anti-collisione

Uturnstile à tutta altezzahè un disignu meccanicu anti-tailgating, chì pò cuntrullà in modu efficace u passaghju di una persona à tempu è impedisce in modu efficace u cumpurtamentu di tailgating.Quandu un pedone entra in u passaghju da a direzzione opposta à u signale di apertura di a porta legale è spinge a leva di frenu, a leva di frenu in quella direzzione hè chjusa è u pedone hè denegatu l'accessu.

Anti-arrampicata è perforazione

A struttura di l'aspettu pò furmà una struttura chjusa dinamica, impediscendu cusì à i pedestrians di cullà è falà, intrusione illegale, chì ùn si trova micca in altri.tornelli.

Unattended

Sottu à a tripla difesa di "anti-tailing + anti-climbing and drilling + anti-collision", a struttura esterna hè chjusa per bluccà u passaghju è u materiale in acciaio inox hè fermu è micca faciule da dannu, pò esse unattended, è l'altu. u livellu di sicurità hè riflessu.I siti unattended ponu salvà u salariu di parechji guardiani di sicurità, chì ùn hè micca una piccula quantità annantu à l'anni.Questu hè unu di i mutivi principali per quessacancelli di turnstile à tutta altezzasò sempre cusì populari.

Reset automaticu

Quandu u pedone ùn passa micca in u tempu specificatu dopu avè lettu a carta, l'impronta digitale o a scansione di a faccia, u sistema annulerà automaticamente l'autorità di passaghju attuale di u pedone, è u tempu di passaghju limitatu pò esse stabilitu da l'amministratore.

Classificazione dipiena altezzaturnstileporte

Serà divisu in un turnstile à una porta piena è a doppia portaturnstile à tutta altezzaper u numeru di canali.

wps_doc_1

Torniquet à una porta à piena altezza

wps_doc_2

Porta doppiaturnstile à tutta altezza

★ Fora di a diffarenza in u numeru di canali, altre funzioni sò listessi.Pudete sceglie un turnstile full-height cù parechje porte secondu a larghezza di l'entrata è di i passaggi di uscita, u flussu di persone, etc.Sarà divisu in Completamente automaticuturnstile à tutta altezzaè Semi automaticuturnstile à tutta altezzaper metudu di cuntrollu.

wps_doc_3

Completamente automaticuturnstile à tutta altezza 

wps_doc_4 

Semi automaticuturnstile à tutta altezza 

Tornelli a piena altezzadi u listessu mudellu pò esse fatta cumplettamente autumàticu o semi-autumàticu.U metudu di cuntrollu di turnstile automaticu full-height hè di cuntrullà a rotazione di a leva di frenu à traversu u mutore, è u turnstile semi-automaticu full-height cuntrola a rotazione di a leva di frenu attraversu i solenoidi.Serà divisu in turnstile pedonale à piena altezza è pedoni è veiculi chì sparte turnstile à piena altezza da l'utilizatori.

wps_doc_5 

Torniquet à tutta altezza pedonale

 wps_doc_6

Porta a piena altezzaper persone è veiculi

★ Uturnstile à tutta altezzaspartutu da e persone è di i veiculi hè un turnstile speciale persunalizatu à tutta l'altezza chì permette à i pedoni di passà cù e biciclette, i veiculi elettrichi è e motociclette, ancu per e sedie à rotelle.Hè largamente utilizatu à l'entrata è l'uscita di e cumunità è e fabbriche.

Applicazioni per piena altezzaturnstileporte

Attualmente, i turnstiles à piena altezza sò soprattuttu usati in alta cunfidenzialità, anti-rivuluzione, è occasioni senza guardianu, cum'è zone residenziali, prigiò, spots scenics, gymnasiums, fabbriche, data centers, parking lots, etc.

wps_doc_7 wps_doc_8 wps_doc_9 wps_doc_11


Tempu di post: Aug-10-2022