20201102173732

News

Cunniscenza di l'applicazione di i prudutti di l'acciaio inossidabile

Introduzione di materiale in acciaio inox:

nutizie (1)

U materiale di l'acciaio inossidabile serà ancu arrugginitu.U materiale in acciaio inox hè un termu generale per un materiale.Ci sò generalmente trè tippi di materiali per viti in acciaio inox: materiale 201, materiale 304, materiale 316 è u rendiment anti-corrosione hè 316>304>201.U prezzu hè ancu diversu.U prezzu di l'acciaio inox 316 hè u più altu.Hè generalmente utilizatu in i lochi cù l'ambiente acidu è a corrosione di l'acqua di mare.L'acqua di mare cuntene un fisicu acidicu, è i requisiti per i materiali sò particularmente altu.

Principiu di ruggine in acciaio inox:

1. A superficia di l'acciaio inossidabile hà accumulatu polvera chì cuntene altri elementi metallichi o attache di particeddi metalli straneri.In l'aria umida, l'acqua cundensata trà l'attache è l'acciaio inossidabile cunnetta i dui per furmà una micro bateria, chì inizia una reazione elettrochimica.A film protettiva hè dannata, chì hè chjamata corrosione elettrochimica.

2. A superficia di l'acciaio inossidabile aderisce à u sucu orgànicu (cum'è melone, verdura, zuppa di noodle, sputum, etc.), chì forma l'acidu urgànicu in presenza di l'acqua è l'ossigenu, è l'acidu urgànicu corroderà a superficia metallica per assai tempu.

3. A superficia di l'acciaio inossidabile aderisce à l'acidi chì cuntenenu, alkalis, è sustanzi sali (cum'è l'acqua alkaline è l'acqua di calce splashing nantu à i muri di decoru), causannu a corrosione lucali.

4. In l'aria contaminata (cum'è l'atmosfera chì cuntene una grande quantità di sulfuru, ossidu di carbonu è ossidu di nitrogenu), formarà l'acidu sulfuricu, l'acidu nitricu è l'acidu acìticu quandu si scontranu l'acqua condensata, chì causanu a corrosione chimica.

metudi:

1. A superficia di l'acciaio inossidabile decorativu deve esse pulita è scrubbed spessu per sguassà l'attache è eliminà i fatturi esterni chì causanu mudificazione.

2. A cumpusizioni chimica di certi tubi d'acciaio inox nantu à u mercatu ùn pò micca risponde à i normi naziunali currispundenti è ùn ponu micca risponde à i requisiti di materiale di SUS304.Per quessa, a ruggine serà ancu pruvucata, chì impone à l'utilizatori di sceglie cù cura i prudutti di i pruduttori reputable.

3. Se usu in i zoni di mare, duvemu sceglie 316 materiale in acciaio inox chì ponu resiste à a corrosione di l'acqua di mare.

Principiu di selezzione:

nutizie (3)

Valutazione ambientale

Livellu 1

SUS201, SUS304D

Valutazione ambientale

Livellu 2 A

SUS201, SUS304D

Valutazione ambientale

Livellu 2 B

SUS304

Valutazione ambientale

Livellu 3 A

SUS304

Ambiente asciuttu à l'internu, ambiente permanente d'immersione in acqua statica non corrosiva

 

 

Ambiente umitu di l'internu, ambienti à l'aria aperta in spazii friddi è micca friddi non severi, ambienti in spazii friddi non severi è micca friddi in cuntattu direttu cù l'acqua o a terra non-erosiva;zoni friddi friddi è severi sottu à a linea di congelazione è l'acqua non-erosiva o terra direttamente L'ambiente di cuntattu.

 

Ambienti alternati secchi è umidi, ambienti cù cambiamenti frequenti in i livelli di l'acqua, ambienti à l'aria aperta in zoni friddi è friddi severi, è ambienti induve l'acqua o a terra non-erosiva sò direttamente cuntattate sopra a linea di congelazione in zoni friddi è friddi severi.

 

In regioni friddi è friddi severi, u nivellu di l'acqua hè congelatu in l'invernu, l'ambienti hè affettatu da u sali di deicing, l'ambienti di a brisa marina.

 

Valutazione ambientale

Livellu 3 B

SUS316

Valutazione ambientale

Livellu 4

SUS316

Valutazione ambientale

Livellu 5

SUS316

 
 

Ambiente di terra salina, ambiente affettatu da u sali di deicing, ambiente custiera.

 

 

Ambiente acqua di mare.

 

 

Un ambiente affettatu da sustanzi corrosivi artificiali o naturali.

 

 

 


Tempu di post: Dec-14-2019