20201102173732

News

Case show|Turboo assiste Chongqing Yorkshire THE RING Shopping Park project

nutizie (1)

Chongqing Yorkshire THE RING Shopping Park hè u primu prughjettu di sbarcu di a nova serie "THE RING" di a marca cummerciale di Hong Kong Land Holdings Limited, è u primu prughjettu immubiliare cummirciali in u Sud-Ovest di a Cina.Da u 26 di nuvembre di u 2015 à u 23 d'aprile di u 2021, più di 20 000 persone è più di 300 squadre anu participatu à a custruzzione è hà pigliatu 1975 ghjorni è notti.U disignu architettonicu hè statu fattu da u premiatu British Pai Ang International Architectural Design Consultants Co., Ltd. (PHA), è u disignu di u paisaghju hè statu fattu da ASPECT Studios, chì hà vintu parechji premii internaziunali.The RING Shopping Park si trova nantu à a Chongqing Metro Line 5 è Line 15 (in costruzione) Chongguang Station si trova in u core business district di Chongqing Liangjiang New District, adiacente à a zona residenziale high-end di Landmark Yorkshire accantu à Zhaomushan Park. cun trasportu convenientu à tutta a cità.

Cum'è u primu travagliu in a nova serie "THE RING" di Hong Kong Land, l'attesu parcu cummerciale Chongqing THE RING hà apertu u 23 d'aprile di u 2021. Stu prughjettu rompe e limitazioni di u spaziu tradiziunale è combina e persone cù vendita, natura, cultura è sperienza. .Chongqing THE RING Shopping Park (Yorkville-The Ring) hà un giardinu verde internu di 42 metri à traversu 7 piani è un spaziu suciale cù temi interattivi, chì furnisce Chongqing cun attrazioni senza precedente.

L'area di custruzzione tutale hè di 430 000 metri quadrati, di i quali 170 000 metri quadrati sò centri commerciali.Hè divisu in sette piani (cinque piani sopra terra è dui piani sotterranei).Tutte l'entrate è l'uscita di u corridore di i piani turistici sò cuntrullati da Shenzhen Turboo Automation.Hè un grande onore per noi di participà à Chongqing THE RING Shopping Park Project.

U metudu di cuncepimentu innovativu di THE RING Shopping Park combina a bellezza di l'ambienti naturali cù un retail sperimentale per furnisce à a cumunità un stile di vita unicu, sanu è diversu.L'apertura di u Parcu Shopping THE RING marca ancu u successu di u prugettu di cooperazione trà Turboo è Hongkong Land.A gestione intelligente di entrata è uscita hè più còmuda è più veloce.Turboo - Per un mondu più sicuru!


Tempu di post: 15-lugliu-2021